SITISYAHIDA (:

Mr The All Shared (:
Friday 21 February 2014 | 07:58 | 0 Words
BISMILLAHIRAHMAANIRAHIM.


Assalamualaikum and hola halo gais . Hm pernah dengar pasal Mr The All Shared
Act, saya pun tak begitu mengenali mereka tapi bila saya dah subscribe channel mereka di youtube, saya semakin tertarik dengan cara mereka menyampaikan dakwah Islam ni. (boleh tekan SINI kalau nak tonton video diorang atau SINI untuk like page mereka di fb) 

Ehem . Sebenarnya saya nak promote sikit la hehe Team Mr The All Shared ni ada buka tempahan baju KL Tarbiyyah tau (nak tahu kenapa dinamakan KL Tarbiyyah boleh pergi SINI) dan baju ni sesuai bagi mereka yang sukakan baju yang ganas atau rock di samping nak menyampaikan dakwah (: 

Ni gambar baju muslimin. Sangat sesuai untuk dipakai dengan sweater,blazer atau jaket (janji tutup aurat dengan berseluar panjang atau tiga suku)



Ni pulak gambar baju muslimah. Jika anda baru nak berhijrah atau nak mencuba pakai baju muslimah, anda dialu-alukan tau beli baju ni . Tak mahal pun, RM50 je (peralatan makeup beratus ratus mampu beli,takkan  baju ni tak,kan?)




Yang kali ni dah kali ke 3 sebenarnya diorang buka tempahan ni (atas permintaan ramai). Jadi kali ni siap ada features tambahan lagi iaitu poket seluk kiri dan kanan (harga tetap sama). Bagi baju  muslimah ada 2 colour la, hitam dan putih yang pasti dua dua rock (kan?).
Nak habaq mai kat sini yang esok tarikh last diorang buka order tau jadi takkan kita nak lepaskan peluang beli baju yang cantik dan yang menepati tuntutan syara' ni kan? 
Jadi anda boleh membuat tempahan sekarang dan yang paling best, postage adalah PERCUMA . 
Pihak Mr The All Shared tak ambil untung sangat pun daripada jualan baju ni sebab hasil untung bisnes ni, mereka akan gunakan untuk membeli equipment videographer mereka dalam kegiatan dakwah ni.
InsyaAllah jika kita sama sama membantu memajukan bisnes mereka ni, kita juga secara tidak langsung akan mendapat sahamnya di akhirat (: So kita takkan dapat sebarang kerugian pun ! 
Jom tempah sekarang ! >Mr The All Shared<

Ingatlah, dakwah Islam boleh disebarkan dalam pelbagai cara. InsyaAllah, syurga ganjarannya (: 

Wallahua'alam.





-Past- | -New-