SITISYAHIDA (:

Alhamdulillah (:
Friday 14 February 2014 | 04:56 | 0 Words

Assalamualaikum and hola dearies (: Ya Allah akhirnya saya kembali berblogging yeay ! Alhamdulillah .
Niat nak sambung balik menulis blog ni dah lama sebenarnya oleh kerana kemalasan yang melanda selama ni ditambahkan pula dengan peperiksaan SPM yang saya perlu tempuhi tahun lepas jadi saya ambik keputusan nak sambung menulis blog selepas SPM .

First of all saya memohon kemaafan kerana kemungkinan besar akan menggunakan bahasa atau ayat yang agak 'skema' (kata orang tranung kite) dalam penulisan blog ni tapi nak kate baku tu tak la sangat jadi kepada kawan kawan yang mengenali diri ini *cewah* yang terblogwalking kat blog ni mohon jangan menyampah dengan saya ye? *peace yaw* saya cuma nak pastikan semua umat manusia yang membaca blog ni faham setiap perkara yang saya nak sampaikan .

Next saya nak ucapkan thankyou mwahmwah kepada Ummi kerana telah membantu dalam mengedit blog ni heeee sayang ummi kemahkemah :*

InsyaAllah dalam blog ni saya akan kongsikan sedikit sebanyak ilmu yang ada dan mungkin sedikit pengetahuan yang Allah pinjamkan (alhamdulillah thanks to Him) jadi mudah mudahan setiap insan yang telah membaca blog ni peroleh sedikit ilmu pengetahuan atau kebaikan .

Syukran .

| -New-