SITISYAHIDA (:

Adakah Solatku Diterima Oleh Allah?
Sunday 16 February 2014 | 07:43 | 0 Words



Bismillahirahmaanirahim . Hai assalamualaikum (: InsyaAllah malam ni kita check sikit solat kita boleh? Bagus ! Mari kita sama sama renung balik samada solat kita selama ni sah atau tak atau diterima ke tak oleh Allah SWT. Mungkin kita dah berpuas hati selama ni kononnya 
"Aku solat fardhu kan memang selalu awal waktu wo then pakaian aku pun dah confirm bersih ni pastu siap kain sembahyang aku tukar tau tiap-tiap hari memang terjamin 100% Allah terima punya lah solat aku !" 
Haaa okey ! Mari kita sama sama layan video Ustaz Azhar Idrus yang membincangkan bab solat mana la tahu kan selama ni terdapat sedikit keraguan sama ada "Solat aku tadi tu sah ke tak eh?" "Takpe ke aku buat macam tu?" "Solat yang macam mane yang Allah terima?" 
InsyaAllah mudah mudahan video yang saya kutip dari youtube ni dapat menjawab persoalan kita semua . Semoga sama sama memperoleh manfaat yaw (: Selamat menonton ! 






Tepuk Dada Tanya Iman (:
Wallahua'lam .

-Past- | -New-