SITISYAHIDA (:

18.
Sunday 20 April 2014 | 08:44 | 4 Words

Bismillahirahmanirahim. Assalamualaikum wbt.

Alhamdulillah semalam, 19 April 2014, saya dah jump into 18 alhamdulillah, praise to Him. 
Hm. Dah 18 tahun hidup rupanya. Sedih bila mengenangkan umur yang semakin hari semakin meningkat tetapi amalan still maintain. Jadi, awak awak semua please doakan saya supaya dapat mengumpul bekalan yang secukupnya untuk kehidupan di alam sana. For those yang wish semalam tak kiralah melalui facebook, twitter, whatsapp, pm ataupun wechat, thanks a lot yeah i love you guys. 

Ok nak sambung cerita haritu yang tergendala ihiks . 
Saya pendekkan terus ceritanya ya heee so saya terima lah offer ayah saya untuk further my studies kat Mesir nanti sebab nampak sangat kesungguhan ayah saya untuk hantar saya ke sana. Lagipun mak saya memang dari dulu lagi nak tengok saya jadi doktor.

"Tapi selama ni dok nya pulok ayoh sunggoh gitu sekali, haih."

Kiranya saya terima offer tu 80% sebab parents and 20% lagi dengan kehendak saya sendiri lah sebab saya memang ade simpan harapan nak further studies kat oversea tapi bukanlah dalam bidang sains, saya nak agama :((( Tapi kalau awak awak tanya saya sekarang,

 "ida betul ke awak ok je ke ni kena pergi sana?"

Hm. Sebenarnya saya dah redha pun. Mungkin ni yang terbaik untuk saya. Parent's choice always the best kan. Lagi satu insyaAllah kalau pergi sana saya dapat jugak mendalami agama kan, hm. Hah, course yang saya apply kat sana nanti bukan medic pun, tapi dentistry. Orang cakap dentist students ni lifeless sikit. Tapi ye lah saya memang dah kena belajarlah terima keadaan tu. Passport dah siap dah pun takkan nok cancel kut wey :((( 

Hi awak yang membaca entry ni :) Awak tolong doakan saya ye. Doakan saya kuat menghadapi semua ni.
Doakan saya dapat result warna terbang gitu untuk first year kat sana nanti sebab kalau dapat results cantik berpeluang untuk dapatkan scholar jpa untuk the next next year tu jadi doakan saya ye ye ye. Haa kalau menurut jangkaan la saya insyaAllah akan fly 9 September nanti :((( 

Ok tu je saya tutup cerita saya dengan linangan air mata ececeh hahah bye. 




-Past- | -New-