SITISYAHIDA (:

MY FUTURE ?
Saturday 12 April 2014 | 01:21 | 3 Words



ASSALAMUALAIKUM  and hello readers :) 
Omomo rindu gila blog ni haha boleh pulak saya terlupa kewujudan blog ni ya Allah thanks to jiahauzi sebab ingatkan tadi. Ehem ehem saje je kan letak gambar kereta pink tu kat atas tu kan mengade je haha ok motifnya saya nak cakap yang saya dah test jpj last monday dan saya terkandas semasa pergi jalanraya aaah benci betul ! Melayang camtu je duit RM100 ayah saya (haih sorry ayoh sorry banyok sungguh ni sorry eh)
then isnin esok lusa ni saya repeat balik so please pray for me. please.

Ok so cerita pertama pasal jpj test minggu lepas pastu apa eh nyanyuk pulak cik kiah ni tadi banyak sangat story nak story kat uols ni adoi . Ok jap nak fikir balik jap. 

Aa Hahh ! The second one is about my SPM results hahaha lambat gila nak share pasal result kan orang lain lepas dapat result tu terus update blog . Ehehehe maafkan kekhilafanku wa kenyanyukanku ya kalian semua :) 
Act, saje je buat buat nyanyuk sebab faham faham la kan result kita tak lawo macam awak awak awak semua (ececeh rendah diri ni tau). FYI, saya dapat 7A4B and yang B tu termasuklah the 3 killer subjects of course and english :( Ok so pasni tak payah buat muka pelik bin hairan sangat la kalau saya berlagak speaking english pastu ada grammar yang mengarut meraban tu kira "hm ye lah english dia pun dapat b so tak pelik la banyak grammatical error dalam entry dia" 
Hm takpe saya redha )': (sobsss) 

Ok next story. Cerita seterusnya ni mohon sediakan kain atau tissue tau sebab mungkin cerita ini akan membuatkan anda menangis teresak esak hahaha ok tak tipu je. Mungkin ada SPM leavers yang lain yang mengalami keadaan yang sama macam saya. Em kay cenni tau saya ni kalau boleh lepas SPM nak sambung bahagian agama tau tak kira lah syariah ke usuluddin ke kat Malaysia ke kat Egypt ke kalau dapat Egypt lagi alhamdulillah kan, but the problem is my parents really want to see me, SITI SYAHIDA BINTI MOHD JAILANI, their fifth daughter become a doctor ! O M G ! Ahh time isi upu tu kan berkecai hati ni tau sebab saya jadikan sains apa tah as my first choice. 
And then saya pujuk lagi mak saya dengan harapan lembutlah hati beliau supaya dapat menerima yang anaknya ni nak ceburi bidang agama dan bukan science ! 
Pada suatu malam, sewaktu ayah saya berada di Sabah, (time saya dapat result ayah saya dah ada kat sabah) beliau call saya dan offer saya untuk further my studies di Mesir then I was like 

"Woih mahal gila kot mana boleh gitu amboh ah amboh ah dohla jauh gila pastu mahal ahh kalau dapat  scholar takpe gok ni tanggung sendiri lok tu aaa ambohh"

Then, guess what happen next? 


-Past- | -New-