SITISYAHIDA (:

일반 척
Saturday 14 June 2014 | 20:00 | 2 Words

Bismillahirrahmaanirrahim.
Assalamualaikum wbt.



Tiba-tiba teringin nak post entry baru hari ni sebab terasa sunyi sangat tinggal dengan bonda tercinta je kat rumah memandangkan adik-adik dah start sekolah. Hakikatnya, takde idea sangat pun nak post tentang apa sebenarnya ni.

Oh ya. Cbox blog ni mengalami sedikit masalah baru ni so saya dah buat yang baru punya ehem ok motif bagitahu ni sebab nak suruh kalian rajin-rajinkan diri untuk meninggalkan jejak, tapak kaki, comments, kata-kata hikmat, jampi serapah atau apa apa saja kat situ ya heee thankyou :)

Sejak kawan-kawan semua dah mula menyambung pembelajaran di universiti,kolej,matrikulasi dan tingkatan enam ni dan mereka mulalah share gambar-gambar mereka di whatsapp group or wechat moments maka saya yang masih terperuk di rumah ni ada lah mengalami sedikit gangguan jiwa ahahahaha. Woi mana tak nya jealous kot tengok diorang kat sana :( dengan kawan-kawan baru, dengan suasana baru, tambah-tambah lagi dengan yang dapat satu uni dengan crush diorang huu (credit sikit kat orang uia tu hahaha)
tapi apa apa pun, saya doakan yang terbaik untuk awak semua dan sangat sangat berharap awak semua tak lupakan saya yang masih menanam anggur di rumah ni pheww --" 


imissyou,ejen solehah :)
Ok thats all, thankyou.






-Past- | -New-